Het bedrijf Samsung werd opgericht in 1969 en werd al snel een van de toonaangevende fabrikanten in de Koreaanse wereld. Het digitale tijdperk heeft revolutionaire veranderingen en wereldwijde zakelijke kansen gebracht.Samsung heeft op deze uitdagingen gereageerd met geavanceerde technologieën, concurrerende producten en constante innovatie. Met het succes van zijn elektronica-activiteiten is Samsung een internationaal erkende leider in de technologiesector en een van de top 10 merken wereldwijd.
Samsung heeft een eenvoudige filosofie in zijn zakelijke activiteiten: al zijn talent en technologie inzetten om hoogwaardige producten en diensten te creëren die bijdragen aan een betere samenleving op wereldschaal. En om dit te bereiken, hecht Samsung veel waarde aan zijn mensen en technologieën.
Samsung streeft ernaar te leven volgens strikte waarden die de sleutel tot succes in de markt vertegenwoordigen. Om die reden vormen haar kernwaarden, samen met een strikte gedragscode, de kern van elke beslissing die het bedrijf neemt.
In het kader van haar streven naar maatschappelijk verantwoord ondernemen als een wereldwijd toonaangevend bedrijf, presenteerde Samsung Electronics in 2005 de zogenaamde "Vijf principes van Samsung-zaken". De principes dienen als basis voor haar wereldwijde gedragscode in overeenstemming met ethische en wettelijke normen en voor het nakomen van haar maatschappelijke verantwoordelijkheden.
Onze klanten vertrouwen ons
Meningen van onze klanten
Ontvang ons nieuws