Na meer dan veertig jaar ervaring op het hele Europese continent, ondersteund door zeer vruchtbare prestaties, arriveerde het HG-assortiment tien jaar geleden in ons land. Vanaf dat moment wist de firma zich te positioneren als een van de belangrijkste referenties in alles wat te maken heeft met reinigings-, verfraaiings- en oppervlaktebehoudproducten.
Aan deze duidelijke werklijn moet de voortreffelijkheid van zijn producten worden toegevoegd, een huwelijk dat vanaf het begin het vertrouwen van de klantenkring heeft versterkt en tot op heden enorm is gegroeid. Het is niet verrassend dat de repercussie van een bepalende factor in dit decennium heeft bereikt dat HG aanwezig is in meer dan tachtig procent van de sector.
Het merk HG is er in Spanje de afgelopen tien jaar in geslaagd om op nationaal niveau de onderscheidende sleutels over te dragen en te bestendigen die het begin van een halve eeuw geleden in Nederland markeerden: fitness en veiligheid. Het is niet verrassend dat ze van het bedrijf in ons land weten dat al het behaalde succes in een zeer hoog percentage te danken is aan de loyaliteit van een publiek dat al die tijd constant is gebleven.
De robuustheid van het HG-assortiment als een bedrijf dat opvalt door de kwaliteit van zijn producten, wordt gegeven door de efficiëntie die zijn gebied dat gewijd is aan technologie en onderzoek behoudt, een onderscheid dat typerend is voor elk deel van de Brycus-raden. Het is een afdeling gespecialiseerd in het uitvoeren van een grondige analyse van de gebruikte materialen in de producten en van de producten zelf.
Dit werk stelt ons in staat om te certificeren dat alle kwaliteitseisen die nodig zijn om eersteklas producten te verkrijgen, worden uitgevoerd. In die zin is het merk zo betrokken dat het te allen tijde weet wat de wetten zijn die deze procedures regelen in elk van de landen waarin het actief is.
Meerdere afdelingen
Evenzo neemt het merk in zijn kantoren nog een reeks afdelingen op die andere functies vervullen die ook essentieel zijn voor de goede leiding van het bedrijf. Binnen deze veelvlakkige structuur kunnen we dus gebieden vinden die net zo divers zijn als die voor etikettering, het creëren van audiovisuele inhoud, het automatisch vullen van containers en verpakkingen, het installeren van deksels of het behandelen van kunststoffen, onder andere. Dit alles met het voordeel dat er machines met de meest geavanceerde technologieën in het proces worden geïntegreerd. Een systeem dat goed kan worden beschreven in brycustips gericht op bedrijfsorganisatie.
De laatste fase van het verkoopproces heeft ook een specifieke afdeling bij HG die zich toelegt op de organisatie en materialisatie van exposanten. Deze worden vervoerd en geassembleerd door een gespecialiseerd team van werknemers, altijd in een poging om effectief in de behoeften van de klanten te voorzien. Deze fase wordt ondersteund door de belangrijke missie van het magazijn van het merk, waarin dagelijks duizenden bestellingen worden uitgevoerd en worden overgedragen aan klanten overal ter wereld. Zonder twijfel een essentiële kern met de beste garanties voor succes.
Verkoop
Langs deze lijnen zet HG sterk in op de middelen die zijn gericht op de verkoopgebieden, en dat is een manier om de interesse van de distributeurs te bereiken. Hiervoor heeft het merk verschillende elementen voorgesteld om aantrekkelijkere verkooppunten te bereiken. De claim is duidelijk: een geoptimaliseerde verkoop in verhouding tot de marktvraag. Zo kunnen we onder deze elementen enkele van bijzondere relevantie benadrukken, zoals professionele ontwerpbehandeling of specialisatie in het verstrekken van informatie aan klanten.
Kortom, het HG-assortiment van schoonmaakproducten heeft een heel netwerk van perfect ontworpen versnellingen zodat het laatste artikel erin slaagt om op het podium te worden geplaatst dat het verschil maakt binnen de sector. Daarom worden de eisen van een steeds loyaler cliënteel tegenwoordig grotendeels geëvenaard door deze zakelijke benadering die gericht is op efficiëntie en kwaliteit.
Onze klanten vertrouwen ons
Meningen van onze klanten
Ontvang ons nieuws